Op deze pagina vind je alles wat je wil weten over het huren van een van onze Themakisten! Toch nog een andere vraag? Stuur ons een whatsapp of mailtje. Of bel gerust even op met je vraag.
Wat zijn de kosten van een Themakist?
Een Themakist inclusief alle materialen en uitgebreid draaiboek voor 8 kinderen kost € 55,-
Kan De Themakist worden verzonden?
Helaas heb ik niet zo’n goede ervaringen met het verzenden van De Themakisten, dus ben ik daarmee gestopt. Het is dus alleen nog maar mogelijk om De Themakisten af te halen op onze locatie in Eindhoven. Afhalen kan al een aantal dagen van te voren en is in overleg zowel overdag als in de avond mogelijk. App of bel gerust om te kijken naar de mogelijkheden.
Er komen meer dan 8 kindjes. Kan ik een Themakist ook uitbreiden voor meer kindjes?
De meeste Themakisten zijn inderdaad uit te breiden naar 10 kindjes. Deze informatie staat beschreven op de pagina van de betreffende Themakist. Extra kindjes zijn als “los item” toe te voegen aan je bestelling.
Er komt ook een jongetje op het kinderfeestje. Wat nu?
Geen probleem. De Themakist Frozen is voorzien van een Olaf pak en/of Kristoff outfit. De Themakist Prinses kan worden voorzien van 1 tot 3 ridder outfits. De Themakisten K3 en Unicorn kunnen op verzoek voorzien worden van regenboog bretels zodat een jongetje niet perse in een jurkje of rokje hoeft tijdens het verkleden. Wil je van deze optie gebruik maken geeft dan dan duidelijk door in het opmerkingen vakje bij je bestelling.
Hoe kan ik bestellen?
Je kan je bestelling doen door je bestelling in orde te maken in de webshop. Mocht De Themakist van jouw keuze niet meer beschikbaar zijn dan laat ik je dat uiterlijk binnen 24 uur weten. Je maakt je bestelling definitief door de betaling in orde te maken binnen 5 werkdagen na bestelling en uiterlijk 3 dagen voor je hem komt ophalen.
Hoe kan ik zien of het gewenste Thema beschikbaar is?
Bij de meeste Thema’s staat een kalender onderop de product pagina waar je kan zien of De Themakist nog beschikbaar is op de voor jou gewenste datum. Bij sommige Thema’s hebben we deze optie (nog) niet. In dat geval laat ik je binnen 24 uur weten of De Themakist op deze datum nog beschikbaar is. De betaling vindt in dat geval ook pas plaats na de bevestiging. Natuurlijk kan je ook een appje of een mailtje sturen om de beschikbaarheid te checken.
Kan ik het draaiboek op voorhand ontvangen?
We sturen het draaiboek niet op voorhand al per mail toe. Onze draaiboeken bestaan alleen uit spelbeschrijvingen. Inspiratie over de verschillende Thema’s kan je vinden op deze website of de Pinterest pagina van De Themakist.
Ik wil graag alleen een draaiboek bestellen?
Liever alleen een draaiboek bestellen ipv een complete Themakist is ook een mogelijkheid. Je vindt alle informatie over draaiboeken hier.
Ik heb een draaiboek gekocht bij De Themakist, maar wil liever een complete Themakist bestellen. Kan dat?
Uiteraard is het mogelijk om je draaiboek om te ruilen voor een complete Themakist. Geef bij van De Themakist aan dat je al een draaiboek hebt gekocht. Is dit niet langer dan 14 dagen geleden dan storten we het aankoop bedrag van het draaiboek aan je terug.
Kan ik een draaiboek bestelling nog retourneren na betaling?
Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling te retourneren na betaling. Zodra je het draaiboek in je mailbox hebt ontvangen is het niet meer mogelijk om het te retourneren.